vásárlóink visszajelzései

4.9/5

“Valami tartós és jó megoldásra volt szükségem.”

Dachia Loagan 1.6 -ról a beszerelés után.

2014 -ben Budapesten szerelték be a terméket és már haza felé éreztem, hogy itt valami nagyon megváltozott. A motor járása csendesebb lett és mélyebben morgott.

Előtte, ha lakott területre értem, mindig vissza kellett váltanom 5-ből 4-be, mert erőlködött a motor és kellemetlen vibráció lépett fel az utastérben. Most nem kellett, még 40 km/h-ról is szépen gyorsult felfelé az autó 5-ben.

A következő hónapokban folyamatosan mértem és számoltam, és ellenőriztem, és magam is alig hittem el az eredményeket.

Országúton: 5,6 – 6,0L, vegyes: 6,0 – 6,6L, városban: 7,2 – 7,8L fogyasztási eredményt kaptam. Az autót 2019-ig használtam és 156 ezer km-t tettem meg vele, ebből 116 ezret az ECO-TAK Powerrel, de ezeket az eredményeket végig produkálta.

Most 2021 januárjában úgy döntöttem, hogy a traktoromba (MTZ 892.2) és a Fiatomba is beleszereltetem…

Kaldenekker Olivér

Mezőgazdász, Kerekegyháza, 2021.január

4.9/5

“Az ECO-TAK POWER -ek beszerelése után rendszeresen szállítunk akár 140km/h tempóban teljes menet felszereléssel. Így gyorsabban tudunk közlekedeni a több tonnányi össztömeggel.”

 

Elöszőr 4 éve lett beépítve az 1.9 -es TD Renault Traficba az Eco-Tak Power.

Akkor már 300 000km leigazolt futás teljesítmény volt az autóban, tehát egy erősen kopott dízel motor volt.

Mi ezt szervizes autónak szántuk, megpakoltuk 1 tonnányi felszereléssel, gázpalackokkal, különböző eszközökkel amik szükségesek a mi munkánkhoz. 

A motorba egymás után kettő darab Eco-Tak Power berendezést építettünk be és közvetlenül a beépítés előtt-majd után három alkalommal emisszió mérést végeztünk el.

 Akkoriban volt egy akkreditált vizsgáló laboratóriumunk amely egy Horiba PG-250 szabvány szerinti folyamatos emissziómérő berendezéssel végezte a minta vételeket.  Az emisszió mérések azt is kimutatták, hogy a CO (szén-monoxid) érték lecsökkent.

Ezeket leregisztráltuk és már rögtön a beépítést követően az első 1000km -en jelentős változásokat tapasztaltunk amely az elmúlt 4évben változatlanul nagy teljesítményt ad ennek a motornak.

Azt tapasztaljuk, hogy körülbelül 20% -os teljesítmény növekedés léphetett fel és sokkal dinamikusabb is lett a motor. 

Az Eco-Tak Power elérte, hogy tökéletessé váljon az égés, magasabb legyen az égési hőmérséklet és így leoldja a motor belső falára égett kormot, ezáltal a motor kevésbé kopik és hosszabb életű lehet.

2021 januárban úgy döntöttünk, hogy a Land Rover Discovery 2 (automata) terepjárónkba is beszereltetünk két Eco-Tak Power üzemanyag katalizátort….. 

Részletek a leírásban….

Stieber József

Környezetvédelmi tanácsadó, Budapest. 2021 Január